Hoe doe ik mee met de Aedes Routekaart?

Hier leest u hoe uw corporatie mee kan doen met de Aedes Routekaart en welke stappen daarvoor nodig zijn.

Bekijk de veelgestelde vragen:

Welke medewerkers kunnen betrokken worden bij het invullen van de routekaart?

De nieuwe routekaart gaat over beleid en strategie, en is gebaseerd op technische informatie van het bezit. Het is geen planningstool op korte termijn van verduurzamingsmaatregelen.

Het gaat om de strategie op hoofdlijnen van verduurzamingsmaatregelen voor de komende drie decennia (tot 2050). Er is met name focus op het isolatieniveau (beperking warmtevraag) en warmtebron om aardgasvrij te verwarmen.

Voor de technische informatie van het bezit is een export uit de nieuwe VABI Assets NTA8800 nodig. Deze informatie wordt geïmporteerd in een portal. Daar kan de gebruiker keuzes maken en rapporten aanmaken.

Omdat meerdere medewerkers betrokken zijn bij de onderwerpen, kunnen corporaties meerdere contactpersonen doorgeven.

Waarom heeft Aedes een eerste contactpersoon nodig en welke informatie vraagt Aedes aan die contactpersoon?

De eerste contactpersoon wordt de beheerder die als eerste van Aedes de inlogcode voor de portal van de eigen corporatie krijgt. Deze contactpersoon beheert de account voor de Aedes Routekaart en bepaalt straks wie er binnen de corporatie toegang krijgt tot de routekaart van de eigen corporatie 
Aedes zal alle contactpersonen op de hoogte houden van het nieuws rond de Aedes Routekaart.

Waar kan ik de contactpersonen aanmelden en gegevens wijzigen?

Stuur een mail naar routekaart@aedes.nl

Meer informatie
► Terug naar Vraag en Antwoord