Afdeling Bedrijfsvoering

De afdeling Bedrijfsvoering zorgt voor een stabiele en professionele ondersteuning van de werkorganisatie. Het betreft ICT, Financiële zaken, Personeelszaken en de gehele Facilitaire ondersteuning.

Financiën zorgt voor de financiële administratie, de financiële verslaglegging en de begroting. ICT ondersteunt, behalve de gehele kantoorautomatisering, ook het delen van kennis en informatie. Personeelszaken werft, selecteert, zorgt voor het HRM- en arbobeleid en ondersteunt de performance management cyclus. Het Bureau Bijeenkomsten & Evenementen organiseert ongeveer 250 bijeenkomsten per jaar. Denk hierbij onder andere aan ledencongressen, netwerkbijeenkomsten, trainingen en kennissessies. En last but not least: Facilitair zorgt voor koffie, catering, ons gebouw en onze werkomgeving, veiligheid en alle andere zaken die nodig zijn om ons werk goed te kunnen doen.

Manager Bedrijfsvoering

Marcel van Gisbergen 06 538 370 47

Facilitair medewerker

Yvonne Taal 06 351 116 31

Financiële administratie

Frank Raymakers (controller a.i.)
Said Wilson 06 351 114 49
Yvonne van Rhenen 06 351 116 36
Hanneke Roose 06 351 121 85

Ledenadministratie

Judith Bloks 06 351 124 58

Bureau Bijeenkomsten & Evenementen

Jennifer van Wijk (senior medewerker) 06 534 073 34
Chantal Slager 06 351 116 39
Dana Serdic 06 351 121 86
Sanderijn Baanders 06 304 197 14
Winnie de Groot 06 229 727 59
Rochelle Klint 06 200 112 64

P&O

Ilona Azar De Vlieger 06 127 461 05

ICT

Connie Smaardijk 06 137 103 98
Sylvia Verberne 06 200 135 74

Vormgever / Repro

Peter Breyer 06 103 400 33

Archief & Informatie 

Gerard Schulte Nordholt 06 351 116 38

Receptie

Jacqueline van Rossum 088 233 37 00
Marcella van Eck 088 233 37 00

Catering

The Colour Kitchen
Gitte Heitkönig 06 351 123 38